WHEN I GET SAD I STOP BEING SAD AND BE AWESOME INSTEAD :D

Amanda om Tävlings-sugen!:
Du ska väl inte hoppa på den lilla hästen? Speciellt inte med tanken på att den inte kan det än.!!!!
IP: 90.227.23.34

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Jag har bara några små frågor till dig
1, hur hade du tänkt dig att han skulle lära sig hoppa om jag inte hoppar honom?
2, är det inte ganska uppenbart att jag tänker hoppa honom?
3, varför står du inte för vad du säger?
.
Och jag hoppar min ponny om jag vill, not your problem, och alla tränare osv som har sett honom tycker absolut att jag ska hoppa honom, på löshoppningen, där min hopptränare var med, var det enda han sa att jag skulle hoppa mycket och ofta och träna på att få Nogger fram mot hindrena ordentligt i både skritt och trav.
.
Och seriöst, jag bryr mig inte ett piss om dina åsikter sålänge du inte vågar visa vem du är.

▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼
◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲
► ▼ ◄ ▲ ► Oj, du är så snygg att jag tappade min chipspåse▼ ◄ ▲ ►
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼
◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲
► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet att både Ebba och Nogger har potential för att hoppa. Dessutom är Ebba rätt så lätt och Nogger har inga problem med att bära upp dig.

2012-04-01 @ 20:13:50
Postat av: elsa

Alltså vad är folks problem kan dom inte bara sköta sitt eget! Och vadå "den lilla häste" skulle inte små hästar kunna hoppa elr vadå?! Tycker absolut du ska tävla både hoppning o dressyr de är ju en jätte fin ponny!:D

2012-04-01 @ 21:41:29
URL: http://ezzaaass.blogg.se/
Postat av: Theresé

Hejsan!

Har nu frågestund på bloggen!

Skulle varit jätteroligt om du ville ställa en fråga :)

Finns mer info på bloggen!

Det avslutas när jag tycker jag har väl mycket frågor!

Direktlänk http://tessiss.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ni-vill.html#comment



Ni ska hoppa! <3

2012-04-02 @ 08:21:02
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0