Tävlings fin

Jag vill verkligen köpa en långärmad polotröja att ha när jag hopptävlar Nogger, det är snyggt och mycket skönare än kavaj!
Och högst upp på önskelistan är ju då en från HV Polo.
Och Nogger har sagt till mig att han vill ha ett nytt schabrak också, ett i rätt storlek och som är baaaaraaaa hans :)
Mamma jag hoppas du läser dethär! 
Hittade två fin HV Polo tröjor och två snygga schabrak som matchar, ett till varje tröja :)
Ska verkligen spara ihop till dethär, så sjukt fint!
vilket tycker ni är snyggast?

.

Och sen måste jag verkligen ha en ny hjälm, mina är gamla, för små, obekväma, och återigen försmå...
Det är inte lätt att köpa hjälm till mitt enorma huvud förstår ni, och hur kan det vara så stort förstår jag inte, det är ju inte direkt fullproppat med smarthet eller nått sånt?!
Iallafall, så jag vill köpa en Uvex hjälm, dom är inte så jätte dyra och har en typ "cykelhjälms funktion" så att man kan ställa in storleken själv, hur bra är inte det liksom?! :D
Hittade dom as billigt på en internetshop för ett tag sen, men självklart kommer jag inte ihåg vad den heter, så om ni vet något ställe där dom säljer billiga Uvex hjälmar, SÄG TILL!

Nä, nu ska jag sluta drömma om fina schabrak och annat och göra lite läcor istället, c yaa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Den blåa HV polo tröjan!

Har själv en sån ;D

2012-05-15 @ 07:40:31
Postat av: ina

Gud vilken söt ponny du har!

2012-05-15 @ 10:57:27
URL: http://inahagstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: nej de tror jag inte, har ingen häst att tävla och becks är på ridläger ;)

2012-05-15 @ 11:21:09
URL: http://petrajosefsson.WordPress.com
Postat av: ina

tack :)

2012-05-15 @ 12:29:05
URL: http://inahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0