Instead of giving back all the shit people throw at you,just put a big smile at your pretty face and walk away, because that will make them more angry then anything else

Sjuuuuuk dag asså!
HELT stört vad människor kan vara omogna och patetiska ibland asså, och liksom, sorgligt att jag betér mig mognare än en som är 7 år äldre?!
Så nu ska jag bara släppa allt och åka ner till min prins, funderar på att försöka ta lite kort på oss idag, och kanske piffa till det lite extra med flätor eller nått?
Ska försöka få till nått bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att du är mogen? Haha! Jag läser din Blogg sedan ett bra tag för underhållningens skull. Skrattretande. Dock tycker jag att du inte verkar så mogen. Jag är 19 och jag känner mig dum om jag inte avslutar med att du är en liten skit.

2012-05-06 @ 12:32:32
Postat av: Tilda Öjerhed

vad är detför elak kommentar?

2012-05-06 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0