I'll stay strong

Helt ärligt egentligen, varför ska jag deppa bara för att nån nolifer inte gillar min ponny?
Ska kämpa för dethär, bloggen är ändå rätt stor, och er lovers än haters, så vi fortsätter som vanligt!
Idag så köpte jag ett par nya skor skiiiiita snygga Ralph Lauren skor! Lööööv them!
Och ja, jag märkte att jag och Nogger har lite problem med kommunikationen idag, jag gick åt ett håll och han gick åt ett annat xD
Får be någon hänga med ner till stallet o fota nån dag, för när han inte får som han vill blir han sur och stegrar sig, och han är sjuuuukt snygg när han stegrar!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan, jag och min kompis tar hand om två shettisar.

Jag vi brukar rida på den fast vi är för långa!.

Jag skiter kan ej inte skita i taskiga kommentarer som vi fick okså på våran blogg, för jag blir sååå arg! Jag tycker inte du är för lång för Nogger!

Kämpa vidare på nogger! och skit i dem andra! ;)



Gör det något ifall jag gör ett åskit inlägg om detta på min blogg? :D Jag kommer skriva om er två! :D



www.alwaayshorses.blogg.se



vill du se det ? :D kolla min blogg ^^



Mvh Lina som är så galen i din blogg! :D

2012-05-03 @ 11:42:04
URL: http:// alwaayshorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0