Godmorgon! :)

Ja jag gick nyss upp....
Jag kan ju säga att ibland gör ni verkligen min dag, oftast genom fina och snälla kommentarer, men också tvärtom.
Asså jag asgarvade närjag logga in på blogg.se och ser att någon kommenterat om att jag "pressar nogger över hindrena" och att "det är därför han river så mycket" och att jag "inte ens försöker träna bort hans mage"
Asså jag höll på att dööö av skratt när jag såg det! xD
Okej, 1, jag pressar honom inte, han ÄLSKAR att hoppa, hade han vart typ en halvmeter högre hade ni garanterat sett honom i världscupen framöver! För han älskar det, och han är riktigt bra på det också!
2, om du menar det jag skrev om att han bara sprang rätt igenom hindrena på typ 30 cm, så var det enbart för att han inte tyckte det var kul, jag menar, varför skulle han annars varit helt felfri på 65 cm? Han är en ponny som gillar utmaningar ;)
3, ja, jag känner knappt att jag ska behöva svara på den här frågan, är det inte rätt uppenbart att jag tränar typ 99% av tiden för att få bort mage och bygga mer muskler och få bättre kondition på honom?Men du vet, ingen häst vill bara gå hårdträning 24/7, han förtjänar ett pass ut i skogen och bara springa och ha kul, tycker du inte det? Han är trots allt bara fem år, och jag tänker inte rida honom skithårt 2 timmar om dagen varje dag så att han tröttnar på att jobba.
-
Och en fråga till, till dig "frida", tänkte du ens efter innan du skrev kommentaren? För du hade ju fel på allting du påpekade.
-
Idag vet jag inte riktigt vad jag och Nogger ska hitta på, det lutar åt lite tömkörning nere på ängen :)
Och jag ska försöka fixa iordning filmen också, mend det får bli lite senare, för nu ska jag återgå till att äta frukost, ha en grym dag everybody!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-05-06 @ 13:07:23
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: jag

bry dej inte om dem, de har såå fel och det vet ju du själv också.. :)

kram!

2012-05-06 @ 19:20:28
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en bloggtävling där man kan vinna en superfin grimma!:D Anmäl dig gärna!:)

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavling.html#comment



Ps. Här är en bloppis med ;)

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloppis.html#comment

2012-05-06 @ 20:53:53
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0