Full rulle snart dags för frulle

Sämt rubrik.... -.-
I förmiddags red jag ut på en mysig ridtur med Maléne, barbacka idag också!
Blev mycket skritt eftersom vi red en runda som går ganska mycket på asfalt, men det blev också några härliga galopprace, Nogger blev piiiiigg!!
Sen drog jag hem och chilla lite innan jag åkte till Jennifer och hade hoppträning för henne och hennes lillasyster, superkul och jag trivs faktiskt med att bossa runt andra människor och få bestämma allting, mohahaha, tror jag ska bli chef eller nått när jag blir stor ;D Somturvar så tar ingen av dom illa upp av att jag gapar lite, och oftast är det bara bra saker jag säger eftersom dom båda är superduktiga! :)
Jennifer red på Remember som hoppade för första gången på länge, och dom tog sig över 90 cm utan problem!
Och Filippa red på sin lilla Stella, som är lite mindre än vad nogger är, och dom hoppade bana på hela 70 cm, superduktiga båda två, hoppas Nogger blir lika duktig! :)
-
Sen var jag hos Jennifer typ hela kvällen, och sen hem och gå en powerwalk med hunden i mörkret, sen duscha,kolla på film och nu ligger jag i sängen och försöker sova, fast det gick inge bra så jag bloggar lite istället;D
Men nu måste jag verkligen sova, men en kort sammanfattning av dagen, jag har världens duktigaste ponny och världens underbaraste bästis ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0