Fotografering tomorrow

Blir en kort ridtur på Nogger idag, eller lite longering.
Sen måste jag hem igen och plugga arslet av mig, prov imorn, finfint!
Imorgon har Jennifer lovat att följa med ner till stallet och fota mig och Nogger :D
Tror jag ska rida i kohagen då, för det är så stort och fint där, och Nogger blir alltid extra pigg och glad när vi är där ;)
Och så finns det ju en hel del stenmurar som man kan hoppa om man känner för det (a)
Kommer ihåg när jag hade min förrförra(tror jag?) ponny, som också stod här i Dannike, då var vi alltid där nere i kohagen och hoppade dom största stenmurarna, en mur på 120 cm, oftast barbacka, på en D-ponny, inga problem vettu! ;D
Fast på Nogger får det blir någon av dom mindre murarna om vi ska hoppa ;)
Och vet vill ni veta vad som händer 10:onde Juni??? :D
Ni får idag och imorgon på er att gissa, sen berättar jag, det är iallafall heeeeeeeelt AWESOME :D

Kommentarer
Postat av: petra

Du har fått sommarjobbet du sökte? Första tävling på nogger?

2012-05-07 @ 17:25:56
URL: http://petrajosefsson.WordPress.com
Postat av: wilma öjerhed

Första tävlingen på Nogger? :D<3

2012-05-07 @ 18:22:29
URL: http://hoppponnysar.blogg.se/
Postat av: Tilda Öjerhed

träning/tävling ? :)

2012-05-07 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0