Dålig dag

Det ösregnar ute så nogger får vila, jag är sjuk och allting känns bajs :(
Men två bra saker är att jag sytt på knappen på min kavaj nu igen, och mamma har lämnat in mina stövlar på lagning nu :)
Vi får se om jag mår bättre imorgon, annars blir det nog tyvärr vila då också!
Och jag soms ka ta hand om alla hästar i helgen,mamma är borta och jag har in och utsläpp, kommer bli jobbigt ifall jag mår såhär dåligt :/
Miiin bebiiiis, btw, om jag mätte rätt så är han numera 125-126 cm hög! Detta har hänt på bara några månader, tror ni det är möjligt att han blir en c-ponny?? Isånnafall skulle jag vara den lyckligaste tjejen i världen!!! <3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gud vad söt!

Hoppas han blir en C-ponny då! :D

2012-05-10 @ 18:39:42
URL: http://tildazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0