You make me smile

Idag så var jag och Maléne(som äger stallet där Nogger står) ute och red i snön!
Super mysigt och jag trodde aldrig att Nogger skulle sköta sig så bra som han gjorde, han stannade inte en enda gång utan skrittade på efter Ramona och tyckte att det var super spännande att få komma ut i skogen :)
Tänk, när vi hämtade honom för nästan exakt en vecka sedan(en vecka igår kväll)så trodde jag aldrig att vi skulle ha kommit såhär långt efter bara några dagar!
Snacka om att texten i headern stämmer in på honom, det spelar ingen roll hur liten och tjock han är, vill han så kan han.
Jag tror verkligen på Nogger och tror att vi kan komma långt, jag bryr mig inte om hur många gånger jag kommer få höra att jag är för lång för honom, för jag vet att han orkar bära upp mig för jag väger inte för mycket och jag vet att jag kommer kunna rida honom utan att han påverkas utav min längd, så ni behöver inte ens säga att jag är för lång, I know it and I don't care ;)
.
Nogger var frammåt hela tiden och små travade nästan ibland, tror han har fått mycket kondis utav våra promenader för han blir piggare och piggare för varje dag!
.
Imorgon ska jag sova hos Alice och ska försöka få med mig henne till stallet också och fota med sin awesome grymma kamera :)
Så imorgon kommer det nog massa fina bilder!
Fina hästarna  ♥ (och Nogger som dampar lite x))


Kommentarer
Postat av: Emma

det är riktigt roligt att följa din blogg Ebba. Jag tror också på dig och Nogger. Han kommer fixa inridningen galant. Han har ett fantastiskt sätt. Positiv och glad när man pysslar med honom. Kul att han kom till någon som bryr sig om honom. Det var det viktigaste för mig.

2012-01-22 @ 14:59:02
Postat av: Ebba

Det är jätte roligt att du läser bloggen :)

Ååh tack så jätte mycket, det tror jag också, han är så härligt positiv, blir alltid så glad, gnäggar när man hämtar honom i hagen och när man håller på med honom,spelar ingen roll vad man gör, så är han glad och nyfiken :)

Tack så jätte mycket, tror inte riktigt jag hann tacka dig ordentligt när vi hämtade honom, men jag är så glad, hade det inte varit för dig så hade jag aldrig fått en såhär fin ponny :)

2012-01-22 @ 15:13:12
URL: http://noggers.blogg.se/
Postat av: Emelie

Söta pållar ;)

2012-01-22 @ 16:09:02
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tack Emelie! :)

2012-01-22 @ 16:14:32
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0