This or that svar,del 1

Fortsätt kommentera,svarar på dom första nu bara för att jag har så tråkigt ^^


Shoppa till dig/shoppa till hästen -Blir faktiskt båda på den,kan shoppa hur mycket som helst till både mig och hästen :D

Tävla/träna

Hund/katt

lyssna på Musik/titta på film  

Mocka/fodra -jag tycker det är helt okej att göra båda :)

Rida barbacka/rida i en obekvämsadel -Usssch,hatar ibekväma sadlar!!!Eller aa,jag hatar mjuka sadlar ^^ Dom ska vara hårda som Stübben och Zaldi :D fast dressyrsadlra kan vara liite mjukare... ;)

Dressyrsadel/hoppsadel

Dressyrträns/hoppträns

Dressyrstövlar/hoppstövlar

KL/JW/GG

Scapa/LamiCell

Sol/Regn

Vinter/Sommar

Häst/Ponny

Skidor/Snowboard

Pulka/Snowracer

Hoppa/Dressyr

Polkaggrisar/Laktris

NellieB/LinnO

Facebook/Blogg

Rida ut/Rida inne -Borde man gå till en doktor om man ser fram emot att gå in i ett kallt ridhus och rida fast det känns som att benen ska frysa fast i sadeln??!

Nysa/Hosta -Heeelt klart! JAg nyser som en..kanin eller nått!As pipigt och fult och alla skrattar..pinsamt *-*

Flyga/Åka båt

Putsa fönster/Damsuga -Höhö,hatar att städa! ;)

Hoppa högt/Hoppa lågt

Äta/Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0