The day after tomorrow

Sitter i soffan med min snarkande lilla hund jämte mig och kollar på The Day After Tomorrow 
Borde nog egentligen sova, imorgon kl 11 händer nämligen en super rolig sak, så jag ska försöka vara uppe i tid imorgon,guess what? :)
.
Och the day after tomorrow(på måndag alltså) ska jag till skolan igen,blööö, menmen jag får la försöka överleva! ;)
.
Ska försöka blogga massor imorgon :)
Och tack för alla fina kommentarer om Nogger, även fast han är en liten tjockis så är det hur många som helst som tycker att han är söt och fin  :D

Kommentarer
Postat av: Dressyrteamet

SV: tack så mycket :) nya katalogen kommer ut den 26.e jan så sakerna ska finnas i katalog o butiker då. vissa butiker har fått in redan nu men det är nog på g till alla snart :)Jag köpte mitt gula i Karlstads butik.

2012-01-22 @ 00:13:47
URL: http://dressyrteamet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0