Tävlingsponny! ;)

Idag klippte jag hovskägget och fixade till manen lite så nu ser han ut som en liten tävlingsponny,eller inte x)
Han ville inte riktigt stå stilla när jag klippte hovskägget eftersom katterna sprang runt i stallet och puttade på fodertunnan som kattmaten står i,och det tyckte Nogger var jätte spännande så han försökte hela tiden gå fram och nosa på dom och det sista jag vill göra är ju att klippa honom i benet så jag tog det väldigt försiktigt så just nu är det väl lite ojämnt, höhö.
Och självklart,den lilla magen visar ju att han inte riktigt är på tävlingsponny nivå just nu! xD
Flätade även manen och svansen,tycker det är så fint med fiskbensflätor och inbakade flätor så jag prövade väl det mesta och Nogger stod jätte stilla och tyckte det var spännande att stå och titta på vad jag gjorde:)
.
På måndag följer nog Alice med till stallet igen, och då kommer det massa bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0