Min åsikt om Hansbo

Det är ett utav mina favoritmärken, som också har väldigt bra priser!
Hansbo Schabrak
Snygga,stilrena och finns i nästan alla olika färger med olika färger på kantband
Har bra passform och lätta att tvätta
Sitter bra och går aldrig sönder!
Pris: 199-249 :-



Hansbo Parad träns

Snyggt och passar bra till vardags ridning,passar till tävling också men då tycker iaf jag att man ska ha ett annat pannband,så tråkigt med att svart,rakt,läderpannband...
Tycker det är mjukt och fint i lädret, dock lite dålig passform men man får väll vad man betalar för
Tillexempel på Nogger,som har lite arabformat,smäckert huvud så är nosgrimman lite för oformad så det är två stora mellanrum på sidorna där hans ansikte går in typ o blir smalare, men det kanske formar sig efter att jag använt det och smärjt det ordentligt :)
Pris: 189 :-

Vad tycker ni om åsiktsinlägg? :)
Hiss/Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0