Jag kommer inte på nån rubrik...

Haha, jag suger seriöst på rubriker!xd
.
Kom hem från stallet för en stund sedan, longerade Nogger medans mamma gjorde iordning i stallet :)
Han var super pigg och travade på jätte fint i båda varven men tyckte det var väldigt tråkigt att skritta, haha!
Höll inte på så jätte länge för jag var på en äng med ganska mycket snö och lite upponer så han fick verkligen se sig för vart han satte fötterna, och det var nog inte det lättaste för det var kolsvart ute också! xD
Men han skötte sig jätte bra och det var en svettig liten ponny som gick in i stallet sen :)
.
Och när jag skulle släppa ut honom i hagen igen stog hans bästa shettis-kompis Gustav vid grinden in till hagen och väntade på dom, så söta är dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0