Galen Ponny!

Tänkte longerat Nogger idag men det blev mörkt så fort att jag kände att det inte var värt det....
Så jag var ute och gick med honom idag istället,och efter som han får lite ont i hovarna av att gå på grusvägen(han har inga skor än) Så gick jag runt med honom på en åker i skogen och skruttade runt lite,sprang,skrittade,busade, hoppade över en vattenpöl och lite sånt bus :)
Han hade på sig träns idag också och brydde sig inte alls om det, men en sak han reagerade på var att det blåste...farliga grejer vet ni väl? ;)
Så han var ju halft okontrolerbar och småtravade,blåste upp sig som värsta hingsten och löjlade sig när det prasslade i buskar osv...
Tur att han är söt iaf! ;)
Sneee bild på bebis i sitt nya träns :)
Dagen outfit(bara för att jag har tråkigt^^)
Jag

Hjälm: Min älskade Charles Owen liknande sak :D
Jacka: Marinblå Back On Track
Ridbyxor: Svarta CRW
Stövlar: Svarta läderrisdtövlar, kommer inte ihåg vilket märke

Nogger:

Träns: Hansbo Parad
Typ såhär såg det ut
Btw,älskar min Back On Track jackor! (y)
Har en brun och en blå och dom är sååå varma och gosiga,dock ser man jätte tjock ut,menmen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0