Dressyrträns

Just nu sparar jag(haha går inte så bra)till ett dressyrträns till Nogger, och vill köpa ett klassiskt dressyrträns med bred fodrad eller lackad nosgrimma :)
Men ska man köpa ett snyggt och hållbart träns så kostar dom ju ganska mycket...
Vill ha ett träns som liknar nått av detta och dom ligger i denna ordningen bland favoriter
1, det svarta med tjock lackad nosgrimma
2, det svarta med tjock nosgrimma med vitt foder
3, Det svarta med tjock nosgrimma med svart foder
4, det svarta med platt lackad nosgrimma
Vilket tycker ni är snyggast och skulle passa bäst på Nogger? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ny startad hästblogg, där jag skriver om inridningen av min ponny och även träning och tävling med mitt hafflinger sto!

// www.goldponies.blogg.se

2012-01-21 @ 22:29:52
URL: http://golponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0