Apelsin

Jag jag är bäst i världen på att komma på rubriker.
.
Kom nyss hem från stallet, var ute en sväng på Nogger tillsammans med mamma som gick med hunden, och Nogger var lika pigg som igår!:)
Men han var jätte duktig iaf!
.
Och just nu sitter jag och internet shoppar på en engelsk hemsida, SJUKT billiga saker och mamma har redan lovat at jag ska få köpa ett rosa träns till Nogger såfort dom får in det(Dom var slut för tillfället)
Och massa annat kommer också beställas :D
Kommer lägga upp bilder på allt sen! :)
KÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det vore otroligt snällt om du kunde berätta vilken hemsida du köpt det rosa tränset ifrån? Skicka ett mail så är jag evigt tacksam!

2012-06-25 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0