5 saker jag inte klarar mig utan(ingen speciell ordning)(bara för att jag är sjuk och har tråkigt)

  1. En häst/ponny! Jag blir seriöst galen om jag inte får vara i stallet och pyssla eller rida! Var utan häst några gånger förra året och det var jätte jobbigt,har ju haft hästar hela livet så utan dom så känns det som om en del av mig saknas
  2. Herta Min hund är med mig överallt, i stallet, på tävlingar, hon sover alltid på min mage i sängen, ligger alltid bredvid mig i soffan, blir jätte ledsen när jag åker någonstans och överlycklig när jag kommer hem igen. Jag älskar henne <3
  3. Mamma Behövs ingen mer förklaring än; JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA <3
  4. Mobilen ^^
  5. En bra sadel Hehe, jag är väääldigt petig med sadlar och skulle aldrig klara mig med en obekväm eller ful sadel xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0