Vila

Kom nyss hem från stan, har käkat pizza med några tjejer ifrån skolan, sjukt gott va det, synd bara att jag höll på o missa bussen! x)
Och idag blir det vila för lille Nogger :)
Ska ner till stallet sen när mamma kommer hem och stretcha honom, fixa rolex och sen mocka oså och ta in Nogger också :) Rolex står inne nu för att han inte ska springa med sitt skadade ben, och för att ingen av dom andra hästarna ska kunna bita av bandaget...
Sen blir det hem igen, käka, kolla på en film eller två och sen sova! :)
.
DAGENS CITAT: PEOPLE WILL HATE YOU, RATE YOU, SHAKE YOU AND BREAK YOU. BUT HOW STRONG YOU STAND IS WHAT MAKES YOU!
Värd att läsa några gånger, för när man väl  fattat den så är den grym, haha jag går runt och tänker på den hela tiden, för den rimmar ju så fint och allt! ;D

Pussmule!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack! Nej han är inte min egen utan min medryttarhäst :)

2012-02-27 @ 19:26:17
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Wilma | Foto & Vardag

SV: Ja, apsolut att jag kan fixa en design till dig :)

Men jag håller på med 2 st just nu.. så det kanske tar lite längre tid än vanligt, men jag kan fixa en ändå om du har tid att vänta ett litet tag :)

i så fall, mejla mig några bilder som du vill ha i header mm (gärna full storlek), vilket tema/färg du vill ha på designen och om det är något mer speciellt du vill ha med i designen. Kram

2012-02-27 @ 19:31:48
URL: http://wilmasfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0