Veterinären imorn dååå

Sorry att jag inte bloggat nått idag, har vart i stallet hela dagen för Rolex har skadat sig...
Han har ett sår strax ovanför knäet och hela benet är svullet, så vi stod jätte länge och tvättade och tryckte ur allt var ur det, inte trevligt alls!
Så imorgon ska vi ringa veterinären så får han komma ut och kolla på det, så nu håller vi tummarna för att det blir bra snart, eller hur?!?!?!
.
Jag red Nogger idag också, det gick super bra, blev en skritt runda och sen lite räcer gallop över ängarna, det var hääärligt! :D
Och det märks att han går ner i vikt och får mer kondition för han bockade och var super pigg och busig :)

Kommentarer
Postat av: wilma öjerhed

NEJ!!

INTE min lilla rolex! :O Du får pussa han massor från mig!!<33

2012-02-25 @ 20:41:52
Postat av: Ebba

Ja lilla plutten, men han är som tur var inte halt... <33

2012-02-25 @ 20:58:30
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0