Svar på frågestunden, del 2

Fråga
svar

Från Theresé
När började du rida ?
När jag var ungefär 2 år gammal :)
Kommer du tävla Nogger iår, hoppning/dressyr ?
Som jag sa till Tilda så vet jg inte när han är tävlingsklar, men jag hoppas på att det blir iår :)
Jag kommer bara tävla dressyr på honom men jag har en liten tjej som rider på elit nivå som ska få hoppa honom åt mig :)
Favoritmat ?
Taco
Favoritdryck ?
Coca-Cola
Favorit tvprogram ?
The Simpsons
Hur hög är Nogger och Rolex ?
Nogger är ca 120 cm hög och Rolex är runt 165 cm hög :)
Vad ska din syster göra för jobb nu när hon åker bort ?
Hon ska bo hos en familj och ta hand om deras barn för mamman är läkare och jobbar mycket!
Hur ser du ut en vanlig dag i skolan/vanlig dag i stallet ?
Kan jag göra ett eget inlägg om det istället? :)
Sminkar du dej alltid till skolan ?
Ja det gör jag :)
Har du mycket märkessaker inom ridningen ?
Ja det har jag, jag köper så mycket märkes saker jag har råd med! ;)
TYcker du mest om märkes saker typ Jw, kingsland osv eller räcker de med typ nåt från hööks ?
Självklart räcker det med något från Hööks, men allra helst har jag märkesutrustning då det är snyggast och oftast bra kvalité :)


Kommentarer
Postat av: Theresé

Hihi klart du kan :D <3



Tack för svar <333

2012-02-19 @ 20:59:15
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0