Svar på frågestunden, del 1

Frågan är i tunn text...
Och svaret i tjock!


Från Tilda:
Hur gammal är Nogger?
Nogger är född 2007 och är alltså 5 iår :)
När ska du börja tävla honom?
Det går inte bestämma nu, vi kommer inte tävla förrän han är redo för det, det kan vara om 2 månader eller om 2 år, vi får se!
Har han ett stuteri namn?
Nej det har han inte
Hur hög är Nogger?
Han är ca 120 cm i mankhöjd
Vilken är din favorit färg?
ROSA :D
Vilken är din favorit ras? ( Ponny )
Hmm...Vet inte riktigt faktiskt!
Vilken är din favvo mat rätt?
Tacos :)
Hur gammal är Herta?
Hon är född 2008 och fyller 4 år iår
Hur lång är du?
Ca 164 cm lång :)
Gillar du mest dressyr/hopp?
Hoppning helt klart!
Sitter du mycket vid bloggen?
Nej inte så mycket, jag går in några gånger om dagen när jag har tid och skriver några inlägg och svarar på kommentarer bara :)
Vilken sorts mobil har du?
En rosa/vit xperia x8
Gillar du rödlök? xD
Nej jag hatar all sorts lök! xD
äter du mer än 4 frukter pär dag?
Oj, nej det gör jag inte, jag äter knappt 1 frukt om dagen
gillar du chinos?
Ja, om man har någon snygg tröja till så kan det vara riktigt snyggt, jag har självt ett par
Gillar du jordgubbar?
Jag ÄLSKAR det! :D
Gillar du spindlar?
Usch nej, jag hatar dom
Tycker du att fjärilar är fina?
Jaa :)
Gillar du katter?
Japp
Gillar du att tävla?
Ja, mer än nått annat!
Gillar du stora eller små ponnyer?
Både och faktiskt! ;)
Gillar du stora eller små hundar?
Stora, fast min lilla skit är helt okej
Vilken är din idol? ( ryttare )
Meredith Michaels Beerbaum, tycker hon rider super bra!
Kollar du mest på TV,Mobil eller data?
MOBIL
Sover du helst på en låg/hös säng? :)
Låg :)

Kommentarer
Postat av: Tilda Öjerhed

Hihi :p Vad "vinner" man? :D

2012-02-19 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0