Stackars hjärtat <3

Idag när vi var nere och skulle ta på Nogger sitt nya täcke så hade han ett sår på mulen.
Det såg riktigt läskigt ut för en liten skinnbit hängde lös typ...Stackars älskling<3
Så vi tog in honom och tvättade av det och innan när jag och mamma skulle åka ner och ta in hästarna gjorde jag iordning koksalt som jag tog med ner och tvättade såret med och sen smörjde jag in det med helosan :)
Tycker synd om min lilla bebis, och den misstänkte är just nu Noggers bästa kompis Gustaf, troligen har han nafsat nogger i läppen när dom busat(och det gör dom ju hela tidenx))
Håller tummarna för att det läker bra :)
Som tur var satt det långt fram så varken grimma eller träns kommer sitta emot :)
Stackars bebi <3

Kommentarer
Postat av: Emma

nämen lilla goding. Får hoppas att det läker bra.

2012-02-04 @ 23:09:16
Postat av: Ebba

Ja det får vi hoppas, tvättade rent det i morse när jag var och släppte ut hästarna och det såg redan mycket bättre ut :)

2012-02-05 @ 09:26:36
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0