Rolex, INTE en del av noggers blogg

Har bestämt mig nu, eftersom många har frågat om jag kommer blogga om Rolex här eller inte, att Rolex inte kommer bli en del av www.noggers.blogg.se!
Bloggen handlar ju om min fantastiska lilla wlesh mountain kille, Rolex kanske kmmer in på nått hörn om vi har tävlat eller gjort nått annat speciellt, men inte annars :)
Har även fått frågan om vilken utav hästarna som jag tycker om mest, och jag kan lätt säga att det är Nogger!
You are the only one for me <3
.
Vad tycker ni om "beslutet"?  hade ni velat läsa om Rolex också?

Kommentarer
Postat av: Petra

Klart vi vill läsa om rolex! Då får du skaffa rolex.blogg.se

2012-02-18 @ 20:10:05
URL: http://petrajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0