Rolex

(önskeinlägg)
Rolex ägs utav min syster, som köpte honom förra året och innan dess var han menad att gå på trav men det passade inte honom.
Han är av rasen danskt halvblod, men registrerad som Svenskt Halvblod här i svergie :)
Han är fyra år gammal i år och den snällaste hästen i världen!
Aah det är typ allt om Rolex, haha nää men orkar inte skriva så mycket mer :)
Juste, han har ett enormt stort huvud, hans hals ser jätte smal ut men den är inte ovanligt smal, den är som typ en halvblods hals bara att han är så tjockskallig så huvudet är dubbelt så stort som det borde vara ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du skriver att Rolex är ett halvblod, men att han skulle gått på trav. Det trodde jag bara varmblod (travare) kunde göra? :)

2012-02-16 @ 21:42:46
Postat av: Ebba

Han är ett danskt halvblod, jag vet inte riktigt men uppenbarligen går dom också på trav :)

JAg har inte så mycket koll på travhästar men det kanske är annorlunda med danska halvblod? :P

2012-02-16 @ 22:06:04
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0