PIGGA PRINSAR

Efter att jag fixat klart allt i stallet så red jag Rolex och Nogger :)
Första gången jag red Rolex :) (satt på honom barbacka i sommras och badade med honom några gpnger,men det räknas ju typ inte ;))
Det gick jätte bra och vi galloperade på flera stora ängar och han var super duktig, det märks verkligen inte att han bara är tre år gammal.
Och det var rätt stor skillnad från noggers små steg och korta hals för Roex tar sjukt långa luftiga steg och har väldigt lång hals!
Roleeeex!
.
.
Sen red jag Nogger, tog en liten skrittrunda i skogen, jag har ju sagt att jag bara ska rida honom varannan dag men det var så mysigt väder idag när det hade snöat massor så vi tog en liten ridtur ändå!,vi red typ vilse några gånger för vi red verkligen rätt ut i skogen, jag hade noll koll på vart vi var men vi hittade hem igen! :)
Han var dock väldigt pigg så det blev en liten gallop också, men annars var det bara skritt :)
Nogeeeer
.
.

Häääär red vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0