Möss-nappare!

Haha, yggde upp en liten hage på gårdsplanen utanför stallet idag och skulle trickträna lite med Nogger där, det blev helt kaos och han bara sprang runt som en galning xD
Men han lärde sig ett trick, att sno min mössa!
Jag har en sånär mössa, med en fin lite pälsboll på, och när jag satt i snön och myste med Nogger så bet han tag i pälsbollen och tog den i munnen och travade iväg med den!
Haha, helt galen var han och jag fick typ jaga honom för att få tillbaka den, han tyckte det var skitkul!
Och så fort jag vände ryggen till så var han där igen och tog mössan, den lille busen.
Och han lyckades bita mig i näsan flera gånger när vi tränade puss, haha, han var lite galen idag ;)
.
Ska försöka få någon att fota och filma när han snor min mössa, för det ser verkligen jätte kul ut, och han ser ut som en liten buse när han springer iväg med den!
(bild lånad från google)
Typ såhär lekte han med min mössa! ;D

Kommentarer
Postat av: Theresé

Haha va busig han är ;D <3

Stackars näsa..

2012-02-16 @ 20:25:00
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0