Min vackra

Tömkörde prinsen idag, han var lika pigg idag men det gick bra ändå :)
Dock lite svårt att få honom att koncentrera sig när allt han ville var att springa frammåt.
Så det var mycket volter och svängar osånt för att få honom att koncentrera sig på vart han sätter fötterna istället för att bara dra!
Och det gick bra och han var riktigt duktiga på halter och sen sätta igång i trav direkt, trodde han skulle vara lite svårt att stanna men det gick super! :)
Och för att ha lite extra långt mys i stallet så knoppade jag honom innan vi gick ut så han var riktigt stilig i sina flyingeknoppar! Dock stör jag mig på det nu när jag ser att den ena knoppen hänger ner....
Menmen man kan inte alltid vara perfekt!
.
Tycker ni han var fin i knoppar? :)
(vet att den i pannluggen står rätt ut men svårt att få den att ligga ner när han har så tjock pannlugg....Kom gärna med tips på hur jag ska göra!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Samma problem här med pannluggen:)

2012-02-15 @ 23:03:15
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0