Idag ska vi vara snygga!

Dagens outfit är svart/grönt, nya gröna schabraket, jag ska ha min snygga gröna SWE pike och min gröna SWE tröja och resten får bli svart, kommer bli fiiinigt :)
Jag tänkte börja samla på mig lite outfit's till Nogger, ORDENTLIGA outfit's....
Bla, marin/röd/vit, en mer komplett äppelgrön, röd och en ROSA, inte rosa schabrak med små ponnies på utan snygga och proffsiga schabrak m.m, har kollat mycket på JW's grå/rosa schabrak, hade inte det vart snyggt? :)
Jag tycker iaf att det är väldigt viktigt att matcha, bra och MYCKET!
Tänk när man var liten, verkligen INGA bekymmer över hur det såg ut xD
Bruna strumpor, lila/gråa ridbyxor, blå tröja, svart träns, brunt hack, röda benskydd, marinblå hjälm(syns knappt på bilden men den var det)
Snyggt????? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0