Har tråkigt! (upponervänt-y)

MINA SCHABRAK:
Äppelgrönt från Hööks
Marinblått med rödvit kant från Protector
Brunt med vitbrun kant från Gold Medal
Marinblått med beige kant från Gold Medal
Tjock mörkgrönt, kommer inte håg märket men det är super om man vill slippa rida med padd, dock har det inga stropper så det ligger inte alltid så still...
Ett blått med tjockt rött streck över ena sidan från Gold Medal
Sen har jag typ 8 stycken Showmaster schabrak också i alla olika färger!
Detta är schabraken jag har i stallet och använder, här hemma har jag typ  4 stora säckar med schabrak som inte används och tävlings schabrak!
MINA TRÄNS:
Nogger;
Svart Hansbo Parad med rosa swarovski
Svart från Hööks med blå/röd/vitt swarovski
Rolex;
Svart remont träns från Hööks
Svart dressyrträns,kommer inte ihåg märket, med ett supersnyggt glittrigt pannband
MINA LÄNDTÄCKEN/SKRITT TÄCKEN:
Skritt täcke i ull från Capriole
Ländtäcke från Gekås
Skritt täcke från Gold Medal
Och ett reflex skritt täcke från Gekås



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0