GÖTEBORG HORSE SHOW

Jag och mamma ska åka till Göteborg Horse show tillsammans, men vi har lite svårt att bestämma när vi ska dit och ifall vi bara ska gå på mässan, eller se typ förmiddag showerna och sen gå på mässan på kvällen...
Vi tänkte åka dit på fredagen, men då är det ju sjukt mycket folk där eftersom alla ridklubbar åker dit då :P
Så nu står det mellan att gå på förmiddags showen på lördagen och se bl.a. GP ponny hoppningen, eller bara gå på mässan hela dagen, vi får se hur vi gör :)
Ska ni dit? Isf vilken dag/dagar?
.
Jag har lite saker som jag ska kolla om jag kan köpa där:
  • Scapa schabrak
  • Stalltäcke/fleecetäcke
  • Transport skydd(inte för att det behövs men det brukar finnas billiga där)
  • Benskydd
  • Ridbyxor
  • Dressyrräns
  • Vardags träns
  • Broderat schabrak
  • Dressyr kavaj, som är lite längre än vad mina hoppkavajer
  • Hästgodis(nej jag hr inte varit där så sjukt många gånger att jag vet att man varje år kan köpa tre påsar hästgodis för 30 kr....)
  • Professinals choice boots
Aa detta är typ vad jag ska kolla efter och verkligen vill köpa, kommer nog hänga med mycket annat hem, och kanske inte allt som jag skrivit här.
Har ni gjort någon shoppinglist inför mässan? :)

Kommentarer
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-08 @ 18:39:35
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Ebba

2012-02-08 @ 18:43:34
Postat av: Ebba

2012-02-08 @ 18:43:34
Postat av: Ebba

Tack :D Ja absolut! :)

2012-02-08 @ 18:44:21
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0