Godnatt ponnisarna

För ca 1½ timme sen så var jag nere och tog in hästarna!
Och lyckades få med mig alla tre in samtidigt utan att dom rymde in i varandras boxar, haha, kommer ihåg nån gång typ första veckan så skulle jag och mamma ta in hästarna och mamma tog nogger och gustav och dom gick åt varsitt håll in i varandras boxar xD
Men idag gick allt bra :)
Förutom att mina öron höll på att trilla av eftersom det är typ -16 grader ute!!! ;O
.
Nogger fick vila idag eftersom jag och mamma var på stan ganska länge och för att det är så sjukt kallt ute att jag inte vill att han ska bli svettig och sen frysa osv :/
Vet att jag lägger upp samma bilder heeela tiden men ska försöka få någon att fota i helgen eller nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Tack! Han är född -98, alltså 14 i år :)

2012-02-03 @ 22:32:03
URL: http://dressageworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0