Elitponny vare ja!

Haha, när jag var klar i stallet så skulle jag hoppa Nogger, så tog in honom och ryktade och myste en stund sen tränsade vi och gick ut, haha det lilla hindret jag hade lagt upp var han skiträdd för så han slängde sig över det och försökte dra iväg....
Så jag la ner "bommen"(pinnen) på marken mellan "hinderstöden"(tunnorna) och han tyckte det var skitläskigt ändå xD
Han bara WAZZZHAAAAA jag är en NINJA och hoppar jämfota över den DÖDLIGA bommen så att den inte äter upp mig!!!!!
Så det blev ca 1 timmes promenader fram och tillbaka över bommen, han tycker fortfarande att den är lite läskig, så det får nog bli mycket mer träning :)
Det blev ingen filmning heller, kändes rätt onödigt eftersom vi bara gick över en bom ^^
Men det blev en liten bild! ;D

Kommentarer
Postat av: wilma öjerhed

Filmer vore jätte kul! :)

Är det verkligen bra att gå över den i en hel timma? :)

2012-02-21 @ 20:25:33
URL: http://hoppponnysar.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja det är ingen fara, jag märkte ju skilland på början och slutet, han tyckte att den var mycket mindre läskig då! :)

2012-02-21 @ 20:46:07
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0