Don't judge me before you know my story

Idag är det exakt 1 år sedan jag träffade Ronja,Colan och pappa....
Sjukt jobbigt och varje dag funderar jag på vad som hade hänt om jag hade gjort ett annorlunda val den dagen, den 26 februari 2011
Men när man tänker tillbaka på det, så blev mycket bättre efteråt, men det hade aldrig gått utan min alldeles underbara bästaste vän och make på fb, Klara Strand.
Om jag inte hade kunnat prata med henne i telefon 2 timmar varje dag, eller träffas varje helg, eller sms:a med henne hela nätterna, så hade jag aldrig klarat det här!
Klara är den som betyder allra mest för mig, vad som än händer, hur mycket vi än bråkar, så löser vi det och vi kan alltid lita på varandra, och jag har sjukt mycket andra underbara vänner också, älskar er!
Och självklart min världsbästa ponny Nogger, ska ner till honom nu för jag blir inte direkt gladare av att sitta här hemma och lyssna på dålig musik...
Såfort någonting känns skit åker jag ner till honom, och när jag ser min gyllene prins med sina små öron spetsade och känner hans rosa mule som i min famn så finns inga bekymmer.
Nogger, du och jag är som Timon och Pumba, Hakuna Matata, inga bekymmer 


Kommentarer
Postat av: Klara

aw gummz, finns alltid för deejj!♥

2012-02-27 @ 15:38:42
URL: http://klaarastrand.blogg.se/
Postat av: Ebba

<3!

2012-02-27 @ 16:05:59
URL: http://noggers.blogg.se/
Postat av: Theresé

Love You toooo ♥

2012-02-28 @ 20:25:48
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0