Burhults Nougat

Usch, när jag vaknade imorse så kollade jag ut genom fönstret och såg att nästan ALL snö var borta :(
Men det är ioförsig väldigt fint vårväder ute nu, solen skiner och gräset är grönt!
Får väll ta ur broddarna på hästarna nu då också, det finns ju ingen mening med att dom ska ha på sig dom om det inte är någon snö ute, eller hur ?:)
Mamma kommer hem sent idag så jag ska ner och ta in hästarna ikväll,
Saknar mina bebisar, jag var ju aldrig i stallet igår så har inte träffat dom sen i tisdags! ;(
.
Och vet ni vad jag hittade innan???
Massa bilder på Noggers pappa, Burhults Nougat!!!!

OMGOMGOMG!!!nomnomnom...
Visst är han sjukt snygg?! :D
Och man ser verkligen att han är Noggers pappa, dom har samma tecken på benen och i ansiktet. :)

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, hingst valde jag med stor omsorg. Han fick mycket av pappa, men Uritas fårg och otroligt goa lynne.

2012-02-23 @ 15:46:02
Postat av: Ebba

Ja det ser man verkligen, sjukt snygg hingst! :)

Det bästa av båda två, det måste vara därför Nogger är så perfekt :D

2012-02-23 @ 16:41:02
URL: http://noggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0