Bara för att....

MIN HÄST:

Namn: Nogger
Född: 2007
Kön: Valack
Ras: Welsh Mountain
Färg: Guldbrun
Tävlad med dig: -
I framtiden: ingen aning, men hoppas väl att han blir duktig så jag kan sälja honom till någon som vill satsa, antingen på dressyr,hoppning eller fälttävlan
Hur många rosetter: -

Hur många 1a rosetter: -
Hur många segertäcken? -
Hur länge har du ridit: Hela mitt liv
Hur många hästar har du ägt: 7
Har du tävlat någon annans häst: Hahaha, måååånga gånger!
Har du fått betalt för att rida: Tror faktiskt inte det, jag rider ju för att det är kul så jag skiter faktiskt i om jag får bealt eller inte ;)
Högsta procent du fått på en dressyr tävling: och vilken klass var de: 62% (Troooor jag) LC:2 på Dorina
Högast hoppade hinder: 140 cm

OM MIG

Vilken klubb tävlar du för? Ingen än, men sen kommer jag rida för Svenljunga Ridklubb
Vad heter din tränare? (blivande tränare, tränar inte Nogger än) Annika Kinde och Ingrid Marklund, har tänkt hoppträna Rolex också, men vet inte för vilken tränare än
Tycker du hon/han är bra? Båda är super bra :)
Har du någon förebild inom ridsporten? Ojj, har många! :)
Styrkor inom ridsporten? Jag är envis och ger aldrig upp, och jag har ridit många olika hästar
Svagheter? Att jag ibland tittar ner väldigt mycket när jag rider.
Tycker du själv att du rider bra? Helt okej
Hur klipper du din häst? Rolex är helklippt och Nogger är inte klippt alls :)

VAD HAR DU FÖR …

Hjälm: Har typ 5 stycken x) Men den jag andvänder oftast är min Aequus London hjälm :)
Stövlar/skor: Tretorn Advance, svarta läderstövlar med snörning(Kommer inte ihåg märket???)
Träns: Oj, har as många träns, men det jag använder mest är Noggers Hansbo träns och Rolex's träns med remont, vet inte vilket märke!
Transport: Har ingen än, men jag och mamma har kollat på några så vi ska kanske skaffa oss en
Stalljacka: Brun eller blå Back on Track eller någon annan, har massor
Ridbyxor: Haha, jag har sjuuukt många ridbyxor!!!
Tävlingschabrak: Har inget speciellt till Nogger än ;)
Hoppluva: Har en brun Gold Medal, men den är förstor på Nogger, kan nog ha den till Rolex

THIS OR THAT:

Skäck eller brun
Stövlar med snöring eller utan (jag har så smala ben så kan typ inte ha stövlar utan)
Ponny eller häst
Hoppning eller dressyr
Ridbana eller ridhus
Trav eller galopp ...Usch, inget av det!
Brunt läder eller svart läder (beror på vilken färg hästen har)
Pessoabett eller kandar
Spån eller torv
Kyra K eller Kingsland

 

KRYSSA

Tävlat klubbtävling (x)
Vart med i tidningen efter en tävling (x)
Trillat av på en tävling (x)
Har hästintresserade föräldrar (x)
Åkt mer än 3 timmar till en tävling (x)
Besökt Strömsholm ( )
Besökt flyinge
(x)
Har tolkat efter en häst (x)
Har badat med en häst (x)
Har hoppat fältävlans hinder (x)
Har ridit islandshäst (x)
Har kört en rikigt travhäst (x)
Har svarat 100% ärligt på dessa frågor (x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0