Yummie!

Hööks har kommit ut med en ny kollektion, Go For Gold heter den.
Och asså så sjukt snygga och stilrena och ändå sjukt billiga grejer, tex en piké för 149 kr, hade den varit från KL hade man fått ge typ 600 kr mer för den, även om den såg likadan ut!
Så här får ni lite bilder på det som jag verkligen vill köpa, det hade blivit helt SJUKT snygg på mig och min snygga ponny!
Piké, 149 :-
Svettäcke, 199 :-
Sweatshirt, 299:-
Schabrak, 149 :-
Tävlingsgarderob, 129 :-
-
Den sista hade jag verkligen behövt!
Jag har typ 5 kavajer och massor med vita ridbyxor, men vill/behöver verkligen nytt av båda för det är fläckar,märken och skit överallt på dom, hur händer det då?
Jo oftast så slänger jag bara av mig kavajen i transporten...oftast på golvet... och sen står man där och ryktar av hästen och mockar och fixar, med vita ridbyxor på, eller så byter jag byxor, men då hamnar dom på golvet tillsammans med kavajen....
Jag tänker inte dölja det för er, jag är extremt slarvig och kan inte hålla ordning, mitt rum är kaos och på tävlingarna blir transporten oftast kaos innan jag ens har startat, vet inte riktigt varför, det bara, blir så ;)
-
Men vad tycker ni om Go For Gold kollektionen?
Jag tycker den är riktigt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0