Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

Är förvånad över att alla frågar hela tiden när jag har tänkt sälja Nogger, även fast jag sagt det så många gånger.
Han åker ingenstans iår, och förhoppningsvis inte nästa år heller, eller iaf inte före sommaren.
Jag kommer ju definitivt ha honom hela dett året och tävla honom så mycket som möjligt, och sen får vi se hur det blir nästa år, men jag hoppas jag kan behålla honom längre än bara iår, för han är den goaste ponnyn jag någonsin haft och jag älskar honom mer än allt<3
Asså ni måste ju förstå att jag inte vet det just nu? Men han ska vara kvar så länge det bara går!

Ä L S K L I N G 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättebra för mig. Fler tillfällen att titta på era framgånga. Tog lite bilder i dag. Eftersom kameran är ny så är inte jag riktigt van den ännu.Blir bättre nästa gång. Men jag kan skicka lite bilder. Ar även film från löshoppningen. Behöver din mail.

2012-04-22 @ 21:47:49
Postat av: essay help

Parents should help to their children in undertakings and help to make them happier.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0