With the power of love, we are gonna climb to the top <3

Tömkörde idag igen, och det gick lika bra som igår!
Han var avslappnad och mjuk i båda sidorna och lyssnade jätte bra på röstkommandon (halt, sakta, trav, galopp osv..)
Började med att jogga fram honom ordentligt i båda varven och lät honom galoppera av sig lite.
Sen gjorde vi mycket öka och korta traven och han förstod precis vad jag ville och asså när han länger sin trav...! omnomnom vilken snygg ponny jag har
Vi höll på lite längre idag och han gick så sjukt bra!
Sen lät jag han springa av sig lite efteråt, och när jag väl fick honom att fatta galopp så blev han helt galen!
Och ja, man kan ju minst sagt säga att han inte var så sugen på att skritta av.... ;)
Bebisen låg och sov när jag skulle ta in honom, så vi passade på att mysa lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0