Uvision Degrade

Tror jag ska köpa en Uvex Uvision Degrade hjälm, den är snygg och jag har ju en Aequus London hjälm och en Jacson hjälm nu som jag varierar mellan men ingen utav dom sitter särskilt bra, den ena är för smal på sidorna så det känns som att min skalle kommer spricka typ och den andra är typ gjord för folk med as långt och äggformat huvud.
Och på Uvex hjälmarna så kan man ju anpassa hjälmen efter huvudet och så.
Det bästa är ju att även fast jag har typ 57 så kan man köpa en i strl 60 och bara förminska den till rätt storlek.
Tycker även denna modellen av Uvex hjälmarna är snyggare än den andra Action modellen, som ser ut som en äggformad cykelhjälm, denna har mer ridhjälms form, eller hur? :)
-
-
Vad har du för hjälm? Och vad tycker du om den? :)

Kommentarer
Postat av: hanna

den där är assnygg! särskilt i marinblått! :)

2012-04-20 @ 19:28:06
URL: http://lulearyttare.blogg.se/
Postat av: Anna

snyggt :D

2012-04-20 @ 19:28:35
URL: http://lulearyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0