TAGGA SÖNDER!!!

The big news är.......
Att jag och Nogger ska dressyrträna på söndag, för första gången i hans liv :D
Privat träning för en super duktig tränare, kommer bli helt awesome!
Jobbar på att få med Jennifer som fotograf också, som tur är så är hon inte så speciellt svår övertalad, och det är bra för hon är så sjukt grym på att fota!<3
Det kommer bli helt grymt, hoppas på att få med mig mycket bra tips och övningar hem, och såklart vill jag veta vad Annika tycker om honom, hon är en jätte bra tränare och ryttare och jag kommer sväva på rosa fluffiga moln om hon tycker om honom :3
Och det känns som att om vi bara tränar, bara efter denna gången, så kommer det snart bli en helt ny ponny utav Nogger, jag kommer fortsätta träna på allt vi gör på träningen och fortsätta med övningar oså, ska trycka in vartenda litet tips vi får i min hjärna och sen hem och träna på det tills både mina och noggers muskler är helt döda!
För jag vet att det kommer ge resultat, han kommer bli något stort och jag vet det, kanske inte iår, kanske inte med mig, men en dag kommer ni kunna se honom på dom riktigt stora tävlingarna, jag menar, ponnyn lärde sig helt själv att göra galoppombyten, säger inte det rätt mycket?
Och jag hoppas att hitta någon som kan filma också, så alla ni godingar kan få se hur grym min ponny är!
Kommer någon av er till svenljunga på söndag och kollar på oss? :)
We made it all this way, all though people still are rating us and hating us, I know we can make it 

Kommentarer
Postat av: fanny

http://ourweekday.blogg.se/2012/april/fragestund-stall-dina-fragor-till-mig-nu.html#comment

2012-04-18 @ 21:11:34
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa!

Vi kommer , vilken tid? Jag tar med kamera och filmkamera också.

2012-04-18 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0