Stor fet diss

Dagens diss går till vädret!
Det ösregnar ute, jag som hade planerat att få någon att fota mig och Nogger idag :(
Ska tömköra lite idag också, men med mina egna tömmar(lånade tömmar utav stallägaren igår) som är nästan dubbelt så långa som dom jag hade igår, så det kommer bli mycket mer galopparbete, och det är bra, både för konditionen och för muskelbyggandet.
Åh, längtar tills Nogger är en vältränad och skit musklad liten ponny utan massa vinterpäls!
Jag tror att han kommer se ut ungefär såhär:
Asså med samma steg och snygga rumpa och så.
Ponnyn på bilden är också en Welsh Mountain (bilden är lånad från hastnet.se) och ganska lik nogger, både i färg och  kroppen, tjock hals och ganska grova ben.
Fast såklart är det mycket träning han blir så snygg, men jag tror vi kommer klara det! :)
Min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0