Snyggast i stan det är vi!

Jag är sjukt nöjd med min nya hårfärg, var ju hos Sanna typ hela eftermiddagen och fixade med det så kom hem sent så Nogger får vila idag.
Och imorgon ska jag och mamma kanske till Svenljunga så jag kan rida Nogger i ridhuset :)
Hoppas att vi kan åka, hade behövt det för att få igång träningen lite mera, kommer ju inte rida för tränare men det blir ju lättare för mamma att hjälpa mig i ridhuset och så kan vi ta fram bommar/upphöjda bommar också :)
Kanske fixat fotograf också så det blir mycket fina bilder också :D
-
Han kommer bli så snygg om vi kan börja göra några såna här riktigt tuffa ridpass så att han börjar bygga mer muskler :)
En söt bild på mig och bebisen som mamma tog när vi var ute på promenad för någon vecka sedan<3

Kommentarer
Postat av: Tilda Öjerhed

Jenny Rodewald @ultrapixel på bdb är en jätte duktig fotograf!

Men ska du redan sitta på Nogger och "hoppa" ??

2012-04-17 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0