Sjuk

Feber, förkyld, ont i halsen, ont i huvudet, ingen bra dag idag alltså...
Jag vill verkligen inte vara sjuk, inte nu när det går så bra med Nogger, han behöver ju all träning han kan få!
Men har tagit min lediga dag till att göra lite vettigt iaf, har skrivit upp allt som behöver göras + kostnaderna för detta, innan jag och Nogger kan ut och tävla, det är bla mätning och köpa licenser och några fler saker, så om ingenting går fel så ska vi nog vara klara för lokal tävling i mitten av Maj, sen får vi se hur långt vi har kommit ridmässigt sett då, men jag tror iaf på att han kommer kunna åka ut och hopptävla då, och inte mycket senare även ut och dressyrtävla :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sv: Kul att du skrev en så lång och väl berättande kommentar, intressant att läsa!



Jag håller med dig, tycker att PA metoden verkar extremt mesig och det känns som att dom med det gör den coola hästen väldigt mesig med...

2012-04-18 @ 14:44:57
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0