Så jävla bra är han!

Träningen imorse var helt super!
Nogger var lite spänd i början men det gick faktiskt riktigt lätt att få honom att slappna av.
Han gick super bra, men han är riktigt stel i vänster varvet och jag lyckades få honom att fatta vänster galopp och galoppera typ 7 steg, sen gick det inte mer.
Men Annika tyckte han var duktig och blev riktigt imponerad av hans stora luftiga gångarter, jag fick mycket bra tips och saker som jag ska träna på, cóch självklart så hade vi jävligt roligt! För han är så söt när han inte vill och börjar sparka osv, haha, Jennifer brukar kalla honom KungFu Panda, och det passar faktiskt för han är tjock, tror att han är bäst i världen, och han utövar en väldigt klumpig form av karate ;)
Min kompis Lisa var också i svenljunga idag eftersom hon hopptränade precis innan jag skulle träna, så hon fotade lite men tyvärr kom hon typ i mitten av passet när han började bråka och hålla på i vänstergaloppen :/ Men tror det blev lite bilder :) Och tror mamma eller Emma filmade också :D
-
Nu ska vi bara käka typ och sen om ett par timmar åker vi bort till Viktoria och kollar på d-ponnyn som jag berättade om  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0