Ridning och photoshoot

Red med mamma och morbror idag när dom skulle gå ut och gå med hunden.
Nogger var jätte fin, red honom i ca 30 minuter nere på ängarna och han var så sjukt duktig!
Fick min morbror att fota lite också, och jag vet att jag ser förstor ut på honom, men vill bara påpeka att det var svinkallt ute och jag hade på mig 2 tjocktröjor, säkerhetsväst och ridjacka, så jag är inte så tjock egentligen!! ;)
Han var, inte så oväntat, väldigt pigg och även fast jag travade honom länge innan vi började jobba i galopp så bockade han som en liten tok när vi började galoppera och mamma och Henke(min morbror) stod och asgarva x)
Ps, bilderna är väldigt olika redogerade och det är kontsig kvalitée på vissa, men ja ni ser väl typ vad det är???;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sååå, avd tycker ni??? :D
Skriv, fult/fint/bra/dåligt, ja vad ni tycker helt enkelt! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina bilder!

Alltid kul och se vad du och Nogger hittar på. Kan ju inte få bättre uppdatering. Dags för löshoppning eller dressyr snart? Kommer gärna och tittar. Kikar snart förbi stallet och hälsar på. Kanske kan få titta då när du rider honom live. Det känns så skönt i mitt hjärta att min lille prins fått komma till någon som är så engagerad och har tid som du. Ge honom en stor kram från mig.

2012-04-07 @ 22:25:57
Postat av: Tilda Öjerhed

Hej Ebba!

Ville bara säga en sak!

När du fick nogger så såg det inte ut som om att du skulle göra honom mega fin. men nu när jag har sett hur bra du har fått till honom så tycker jag det är helt otroligt! Asså han har blivit jätte fin!

2012-04-08 @ 10:21:12
URL: http://hoppponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0