Ridfilm?

Red Nogger nere i gräspaddocken idag, gick ganska bra, han var lite pigg men det löste sig efter några varv i galopp ;)
Fick inte riktigt den där underbara känslan idg, när han gör precis som jag ber honom att göra och när det bar flyter på, idag blev det ganska mycket bockningar och protester, speciellt i vänster galopp, men jag gjorde som Annika sa och det gick till slut, kunde galoppera nästan ett helt varv i vänster galopp :)
Jag filmade lite också, eller aa jag satte kameran på en grästuva och så filmade den oss, det är inte bästa filmen, men den är ganska bra, någon som vill se?Då får ni kommentera!

Söt bild :> (Dragkedjan på mina stövlar är sönder, därav silvertejpen ;))


Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

Tyvärr så är ju helgens awesome redan slut.. Men jag kan meddela på fb när den är uppe! :D

2012-04-25 @ 07:39:48
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Tilda Öjerhed

jag vill jätte gjärna se Eba! :D

2012-04-25 @ 14:55:14
Postat av: wilma öjerhed

Film tack!<3

2012-04-25 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0