OMG HE IS SO AWESOME.I WILL NEVER REGRET THIS.

Filmen finns nu på facebook, och här är bild på hindret som vi hoppade! :)

Hade lätt kunnat hoppa dubbelt så högt men det var ganska mörkt(dock inte så mörkt som det ser ut att vara, min mobil ändrade mörkret väldigt mycket, det var ljusare irl) och jag var nöjd bara över att vi klarade av att hoppa helt själva, i galopp, med ett jämnt tempo och att han bjöd mot hindret.
-
Helt grym är han, innan vi bestämde oss för Nogger så kollade jag på fina Elitponnys och d-ponny hingstar som jag funderade på att köpa/ha på foder, och visst det hade varet kul, men jag har haft ponnyer och hästar som jag hoppat högt med, och jag har tävlat mycket, jag vet hur det är att hoppa högt och tävla, jag kan det, men det är någonting helt extra att själv ta ponnyn dit, att lära den hoppa högt och arbeta i form och allt annat som en ponny ska kunna, det är någonting alldeles extra!
-
Jag kommer aldrig någonsin ångra att jag valde Nogger. ALDRIG ALDRIG ALDRIG!
Han är det bästa som någosin hänt mig, att han är min är som en dröm,jag tror knappt det är sant och får nästan nypa migsjälv i armen ibland, och att jag en dag kommer vara tvungen att skiljas från honom är en mardröm, men vi lever i nu:et, vi njuter av varje dag tillsammans och både jag och han älskar allt dethär, att utvecklas och kämpa för att nå dom mål vi siktar mot!
Peace out bloggläsare, nu ska jag och hunde chilla jävel i soffan och dricka cola!

Kommentarer
Postat av: fanny

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-04-21 @ 00:03:35
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: fanny

SV: bra, jag har lagt till dig :)

2012-04-21 @ 00:21:43
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0