Ny hoppryttare till min prins <3

Var och kollade när Wilma hoppade d-ponnyn Bianca idag, den var så sjukt fin, och Wilma är så duktig, trots att hon är lite liten på Bianca så red hon henne jätte bra!
Och Wilma rider verkligen riktigt bra, så frågade henne om hon kunde tänka sig att hoppa Nogger åt mig, och det sa hon inte nej till! Så nu är väl tanken att jag ska hoppa honom fö att träna mycket bjudning och sånt på lite mindre hinder, och hon ska träna och tävla honom, och då på lite högre hinder, så vi får försöka få till några gånger som jag kan ha hoppträning för dom och så får vi hoppas på att det funkar bra så dom kan ut och tävla också :)
Men jag tror inte det kommer bara några somhelst problem för dom, tror att Wilma kommer klara av honom super bra om hon bara får lite tips och hjälp av mig, för han är inte lätt att rida!
Här är lite bilder på Wilma och Bianca från idag:

Kommentarer
Postat av: write resume

Riding with obstacles is very dangerous because people, especially children, can get terrible injures.

2012-04-23 @ 10:33:18
URL: http://perfectresume.org/about.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0