Ni är dom bästa!

Asså det är helt sjukt, när jag började blogga trodde jag att jag kanske skulle ha 2-3 besökare om dagen, absolut inga kommentarer och ingen skulle veta vem jag var,
Och nu sitter jag här, loggar in på blogg.se varje dag och får ett stort leende på läpparna, massor med kommentarer, statistiken stiger hela tiden och det som jag aldrig ens kunnat drömma om, personer, ni, mina underbara bloggläsare, addar mig på facebook och tar er tid att skriva ett meddlenade till mig, om hur mycket min blogg har inspirerat er, eller att ni tycker att Nogger är jättefin, fick dethär igår:
hejhej!
Jag läser din blogg och den äger! Ni är så söta tillsammans!
Hoppas du vill bli vän med mig på fb!
-
Och nyss så fick jag ett till meddelande på fb, en tjej som bad mig skicka lite filmer på mig och Nogger så hon kunde göra en idol-film, till mig!
Asså jag blir så sjukt rörd, ni är så underbara!!!
Och allt jag behöver göra, är att vara mig själv, det är nästan för bra för att vara sant!
Skulle bli jätte glad om ni lämnade en kommentar, med varför just DU läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Tack så mycket! Har aldrig målat på beställning innan då det var första gången jag målade på datan. Men om folk vill ha en bild avmålad av mig gör jag gärna det som träning för mig själv! :)

2012-04-10 @ 14:31:45
URL: http://maoulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0